miercuri, 24 decembrie 2014

Activitati in vacanta de iarna - Omul de zapada

Am pictat omul de zapada pe care Sfantul Nicolae l-a adus in dar.

Am făcut un băiețel
Din zăpadă albă, rece.
Dar de-afară strălucește
Soarele și mi-l topește.
Nu mă supăr, căci de mâine,
Fulgii o să cadă, iar grămadă,
O să chem copii afară
Ca să-l construiască iară.




Cine-i oare?
Nasu-i de ardei,
Ochii de cărbune,
Mătura sub braț,
Îi stă de minune.
I-am pus oala-n cap,
În loc de pălărie,
Cât timp va fi ger,
Frig să nu-i mai fie.
 Si ca omul nostru sa nu fie singurel...am pictat si un fratior :)

Si la sfarsit, am vizionat un diafilm despre iarna: http://diafilme-online.blogspot.ro/search/label/Iarna

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Director WEB Mocka

Top-siteuri

TOP-SITEURI - Cele mai vizitate siteuri astazi