joi, 9 iunie 2016

La Multi Ani, nemuritorului Donald!

La 9 iunie 1934, răţoiul Donald, unul dintre cele mai iubite personaje de desene animate, apare pentru prima oară în lumea filmului, în „The Wise Little Hen”, o animaţie de scurt metraj produsă de Walt Disney. Intrat în lumea filmului ca personaj secundar, a devenit in scurt timp rasfatatul publicului de pretutindeni.
Interpreta rolul unui lenes simpatic care, la indemnurile gainusei de a da o mana de ajutor la semanatul si la culesul porumbului, raspundea : “Cine, eu? Eu nu pot! Ma doare burtica!” Acestea au fost primele cuvinte rostite de Donald pe ecran ... cu vocea lui Clarence Nash.
“Am fost vocea lui in toate cele 129 de filme in care a aparut – declara Clarence Nash. Dar am fost nu numai vocea lui Donald, ci si a nastamparatilor sai nepoti: Hewey, Dewaey si Lonie. Pentru el am folosit insa un registru diferit, mult mai acut”.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Director WEB Mocka

Top-siteuri

TOP-SITEURI - Cele mai vizitate siteuri astazi